پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240527
الهويي: جزئي‌نگري قلعه‌نويي باعث درخشش بازيکنان گل‌گهر شده/ بازي مقابل استقلال براي‌مان مانند ديگر بازي‌هاست
تاریخ انتشار : 1399/10/08 09:53:42
نمایش : 1171
مربي تيم گل گهر گفت: تمام تمهيدات کادرفني و بازيکنان براي تقابل با استقلال مانند ۱۴ بازي ديگر نيم‌فصل اول است و اين بازي براي ما فرقي با مابقي بازي‌ها ندارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سعيد الهويي، مربي تيم گل‌گهر سيرجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا درباره عملکرد خوب اين تيم کرماني در ليگ بيستم اظهار داشت: با شروع فصل طبق برآوردهايي که کادرفني تيم گل گهر از شرايط وقت تيم داشتند، نياز جدي به تغيير سبک و استايل بازي تيم حس شد که اين مهم با تغييرات در کادرفني و تعدادي از بازيکنان به سرانجام رسيد. اکنون در جايي ايستاده‌ايم که تبديل به يک تيم محترم و باشخصيت براي همه رقبا شده‌ايم.

وي در ادامه صحبت‌هايش افزود: سبک بازي ما به گواه اهل فن يک سبک منحصر به فرد و خاص است و شکل بازي تيم گل گهر هم اکثراً بر رقبا غالب بوده. تا به اين‌جا موفقيت‌هاي خوبي نصيب مجموعه گل گهر شده و اميدواريم اين روند ادامه يابد.

مربي تيم گل گهر در خصوص اهداف بلندمدت اين تيم عنوان کرد: در شرايط فعلي اصلاً خودمان را درگير مدعي بودن براي کسب عنوان قهرماني و يا کسب سهميه آسيايي نمي‌کنيم و تنها بر روي بازي‌هاي پيش رو تمرکز و توجه داريم. به دنبال پيشرفت بيش‌تر در روند بازي و بروز اشتباهات کمتر هستيم تا بتوانيم به اهداف مدنظر آقاي قلعه‌نويي و مجموعه گل گهر نزديک‌تر شويم.

سعيد الهويي در مورد درخشش مجدد بازيکنان سابق تيم‌هاي ديگر در تيم قلعه‌نويي بيان داشت: البته تمام بازيکنان تيم گل گهر از پتانسيل و شرايط خوبي برخوردارند و اين قضيه مربوط به چند نفر معدود نيست. آقاي قلعه‌نويي ويژگي جزئي‌نگري خاصي دارد و در انتخاب بازيکن براي تيمش به جزئيات دقت خاصي مي‌کند. سرمربي تيم امسال بازيکنان را به سطح واقعي توانايي‌هاي‌شان رسانده و با همين نگرش و جزئيات توانسته استعدادهاي دروني‌شان را شکوفا کند.

دستيار امير قلعه‌نويي در تيم گل گهر درباره تقابل حساس اين تيم سيرجاني با استقلال در هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران تاکيد کرد: تمام تمهيدات کادرفني و بازيکنان براي تقابل با استقلال مانند 14 بازي ديگر نيم‌فصل اول است و اين بازي و بازي مقابل تيم‌هايي مانند پرسپوليس، سپاهان و تراکتور براي ما فرقي با مابقي بازي‌ها ندارد.

وي همچنين ادامه داد: بر اساس اهداف از پيش تعيين شده‌اي که داريم به دنبال غالب بودن بر جريان بازي و نشان دادن کيفيت بالاي خود به حريف هستيم و تمرکز داريم تا اشتباهات خود را در اين بازي به حداقل ميزان ممکن برسانيم.

سعيد الهويي نهايتاً در خصوص وضعيت مصدومان اين تيم در تقابل با آبي‌هاي تهراني گفت: خدا را شکر تا اين لحظه هيچ بازيکن مصدومي در اردوي گل گهر وجود ندارد و کادر پزشکي تيم هم براي افزايش آمادگي جسماني بازيکنان تلاش مي‌کنند. ان‌شاالله با تمام قوا به مصاف حريفان خود خواهيم رفت.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html